[Okfn-dk] Fwd: Møde om Open Governement Partnership - ny lokation

Ove Larsen ovelarsen at gmail.com
Fri Nov 1 08:57:45 UTC 2013

Hejsa. Beklager jeg ikke har skrevet før, men har ikke rigtigt kunne få
aftaler til at hænge sammen.

Altså - Mandag klokken 20. Så mangler vi bare et sted.

Hvis vi skal lave video-møde er en café vist ikke det ideelle sted. Mit job
har et mødelokale (med meget stabil wifi) - meget tæt på Skt. Hans Torv
(tæt på The Hub) - hvor vi sagtens ville kunne holde det.

Miljøpunkt Nørrebro
Blegdamsvej 4B (i baghuset). 2. sal (indgang i højre side)
DK-2200 København N

Min mobil: 27 83 11 83 (hvis porten er låst)

Lad mig høre
/Ove

--
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell - to a
sixteen-bit patch - to an eight-bit operating system - originally coded for