[Okfn-dk] Lad os mødes

Ove Larsen ovelarsen at gmail.com
Mon Oct 7 15:53:35 UTC 2013

Jeg vil kunne hvis det er centralt omkring bro kvartererne onsdag d. 16
oktober klokken 17.
/Ove

On Monday, 7 October 2013, Christian Villum <villum at autofunk.dk> wrote:
> God idé med at mødes - hvad med næste uge? Eksempelvis onsdag d. 16/10
kl. 17?
> Jeg er muligvis optaget d. 23/10, men prøver lige at se om ikke jeg kan
flytte tingene lidt rundt :)
> -Christian

sådan. Var det en ide at mødes en gang inden for længe, og få snakket om
hvordan vi griber det hele an?

d. 23/10 af som foreløbig dato (kl 16-ca. 19). Vi regner med at samle 10-15
interesserede personer. Da der i første omgang ikke vil være plads til
flere, vil vi ikke opreklamere arrangementet på forhånd, men invitere
interesserede til at deltage. Hvis I selv ønsker at deltage, eller har
nogle bud på hvem der bør inviteres med er det velkomment - den primære
kvalifikation vi leder efter er engagement og interesse.

--
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell - to a
sixteen-bit patch - to an eight-bit operating system - originally coded for