[Okfn-dk] Fwd: Møde om Open Governement Partnership - ny lokation

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Wed Oct 30 10:08:08 UTC 2013

Ærgerligt at du ikke kan være med.

Jeg tager gerne ud til OGP-mødet.

Hvis vi så kan rykke OKFN-DK mødet til kl 19, et sted/cafe på Nørrebro
el. indre by med internet (forslag?) ville det være fint. Ove, Christian
via Skype (ok?) og jeg deltager, andre der er interesserede?

I forhold til vores OKFN-DK møde skal vi:
- have planlagt hvad vi skal på Open Gov Camp nærmere
- snakket om vor respons til OGP
- udfyldt vores arbejdsplan mv til OKFN
- lige have vendt Open Data Day

Mvh, Niels Erik