[Okfn-dk] Program for 2. halvår 2014 - ideer?

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Sun Aug 31 21:43:48 UTC 2014

Kære alle

Jeg håber I har haft en god sommerferie - planlæggelsen af det kommende
halvårs arrangementer er i gang. Hvis I har input eller ideer så kom
endelig med dem her på listen eller send dem direkte til mig, hvis I er
generte ;)

Som det ser ud nu planlægger vi:
- et Open Access/Open Science meetup, torsdag d. 25. september i Kbh. Vi
har oprettet en pad til planlægningen her:
http://pad.okfn.org/p/OpenScienceMeetupCPH

- et kode/hacke-arrangement ifm "Global Legislative Openness Week", midt
september (mere info snart). Hvis Folketingets API er offentlig på det
tidspunkt, er det omlagt at lade det være fokus.

- gentagelse af sidste års "finanslovs-dataspurt". Jeg har skrevet og
spurgt om Information vil være med igen, alternativt kan vi holde det
selv eller finde en ny medarrangør.

- et kode- eller kom-og-lær-arrangement med udgangspunkt i Danmarks
Statistiks (DST) API. Gerne i samarbejde med DST, kontakten til DST er
dog endnu ikke etableret.

Andre ideer og forslag er velkomne...

Mvh, Niels Erik
--