[Okfn-dk] Program for 2. halvår 2014 - ideer?

Christian Villum villum at autofunk.dk
Sat Sep 13 22:53:45 UTC 2014

Lyder godt allesammen!

Ville det give mening at lade OKFN-DK være officiel supporter af #Hack4dk?
Vi kunne jo eksempelvis lave en blog post og forklare hvor fantastisk
arrangementet er, og at en håndfuld af OKFN-DK communitiet deltager.

Deruover skal vi naturligvis promovere arrangementet i vores sociale
mediakanaler. Sig til hvis der er nogen her på listen der har lyst til at
være med til det?

@Pernille, er der andre måder hvorpå vi kan hjælpe?

@Kim, fedt med Wikimedia-dagen, jeg vil prøve at deltage også. Mht. #codeEU
er det EU Codeweek det henfører til? (jeg er lige offline mens dette
skrives, så kan ikke lige tjekke de links du har nævnt).

-Christian