[Okfn-dk] Program for 2. halvår 2014 - ideer?

miska knapek miska at knapek.org
Sun Sep 14 14:24:34 UTC 2014

Ps. undskyld hvis jeg kommer med et semi-offtipic indkast.

Vi i OK Nordics (inklusive nogle af jer her...:) er ved at prøve arrangere
en Nordic Open Knowledge Roadshow - der har som omdrejningspunkt  at få de
lokale communities igang... - .  Planeringen har ikke engang startet, og
måske er det realistisk at forstille sig at ikke noget sker før begyndelsen
af næste år, men aligevel, det kunne også være noget at ha i baghovedet,
når man tænker hvad der kan og skulle ske i .dk :)

Jeg er lige ved at poste nogle tanker om hvad en Roadshow ( á la de to
Finske  Open Knowledge Roadshows der blev afhold inden for de sidste to
år), og poster dem til de nordiske mailing lister - plus den Nordiske OK
facebook group.

Alt vel,

miska