[okfn-hu] mit csinálunk szeptemberben?

Csaba Madarász madarasz.csaba at gmail.com
Wed Aug 31 21:24:21 UTC 2011

Kösz stef! Már majdnem megfeledkeztem, hogy van ilyen.
Hírnek azért továbbra is jónak mondom amiről Péter ír.
Nekem hír - neked már rég nem biztos hogy az.

Tehát kb ugyanannyian vagyunk itt, mint ott felsorolva és nem többen?Vagy
van valami új, valaki új?

Készül az Állampolgári Részvétel
Hete<http://www.arh.kozossegfejlesztes.hu/>akció és kampányhét
szeptemberben a részvételi demokráciára kihegyezve, és
habár szinte kizárólag offline témák vannak, nagyon örülnének, ha lenne
valami online, vagy kapcsolódó téma is :)
Látszik, hogy más kapcsolati hálóban mozognak - fontos volna valami
pontonhidat csinálni.
Ezért külön jó a nyári doksi - láttatja a láthatatlant.

yo8

 gpg: https://www.ctrlc.hu/~stef/stef.gpg