[okfn-hu] terkephaboruk a kozadatokert

Csaba Madarász csaba.madarasz at ppt-consulting.net
Wed Aug 31 20:51:15 UTC 2011

Ez jó hír Péter!
Nagyszerű, hogy rácuppantál az ügyre! Az Ordnance Survey brit helyzetváltozása óta, meg némi helyi önkormányzati e-közig tapasztalat óta van egy kevés fogalmam, mennyire zavaros a helyzet.
Még az önkormányzatoknak is valami egyéb cégektől kell térképet venni, ha csak egy saláta A4-est szeretnének nyomtatni...

Petra, hogy áll a scriptelés-e a film adatbázisunknak? ;) Jó lenne szeptemberben kijönnünk a témával, van pár rendezvény amihez igazán jól jöhet...

Erről biztos hallottatok: http://opengovernmentdata.org/camp2011/
Megy valaki?

Szerintem tiszta ciki, hogy nincs egy akármiylen közös blogunk, ahová a témákat legalább jelzésszerűen tolhatnánk. Még azt hihetné egy külső szemlélő, hogy nincs is itthon semmi.

Gondolkozott valaki már ilyen konkrét dolgon?
Milyen témákkal foglalkozunk? Van erről lista valahun?
Ha nincs - akkor szedjük össze!
http://piratepad.net/y7BnNRqLBW

üdv,

Csaba