[okfn-hu] életjel

David Kitzinger kitzinger at gmail.com
Thu Apr 16 12:54:10 UTC 2015

Szia, Csaba!

Én a magam részéről behaltam, ami azt illeti. Leesett a libidóm, miután nem
jegyezték be az alapítványt, meg nem volt senki, akivel peren kívül
lehetett volna beszélgetni az állami adatvagyon újrahasznosításáról. Az
mégis csak náluk van. Szóval úgy tűnt, hogy nem olyan idők járják, amikor
egy ilyen szelíd kezdeményezés a célravezető :)
De szerencsére van a meetup, más viszi a zászlót más ambíciókkal. Most
mondjuk megint mintha mozogna egy kicsit valami, de meglátjuk, hogy mi lesz
belőle.

üdv
Dávid