[Okfn-ir] مطلب در مورد اسناد بالادستی کشور

Babak Vandad babak.vandad at gmail.com
Fri Jul 4 10:44:06 UTC 2014

سلام،
خیلی ممنون. دقیقن باید راجع به هر سایتی که می‌خواهیم معرفی کنیم یک همچین
مطلبی نوشت.
در مورد فرم آنلاین فکر نمی‌کنم فرم خیلی کارآمد باشد. در واقع همین spread
sheet که نوشته‌ای راحت‌تر و کاربردی‌تر است.
اسمش را عوض کردم و پیشنهاد می‌کنم همین صفحه را ویرایش کنیم.

ارادتمند،
بابک ونداد

‫در ۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۱۴:۱۱‏، Mohammad Khosravi‏ <
mim.khosravi at gmail.com> نوشت:‏