[Okfn-ir] شروع همکاری

Mohammad Khosravi mim.khosravi at gmail.com
Tue Jun 10 09:27:46 UTC 2014

سلام

محمد خسروی هستم. در زمینه بازاریابی مشغولم، و به طور خاص تحقیقات و استراتژی
بازاریابی. فعلا در شرکت تالیا مشغول هستم. تحصیلاتم در زمینه مهندسی مکانیک و
مدیریت کارآفرینی بوده و به کلیه فعالیت‌هایی که به شکلی بتونه کیفیت زندگی در
ایران رو ارتقا بده علاقه‌مندم و انگیزه من برای حضور در این گروه هم همینه.

ممنون

محمد خسروی
​
09198899880​