[okfn-ro] Recensamantul local al datelor deschise

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu at fundatia.ro
Wed Jul 2 11:57:11 UTC 2014

La Ploiești este un link pe site-ul oficial al primăriei către hartă. Deci este cel puțin asumată, dacă nu a și contribuit la ea.

La ghid, cred că trebuie adăugate:

- scurte instrucțiuni despre autentificare, butoane, funcționalitatea site-ului etc. Noi știm cum funcționează, dar pentru cineva care intră prima data s-ar putea să nu fie așa simplu

- informații despre celelalte câmpuri din formular, cele de la final. La unele și eu a trebuit să stau să mă gândesc :)

Mi-am propus să mai încerc un oraș, dar n-am avut încă timp. Pot să adaug orașe? Aș adăuga București Sector 5, că mă doare direct.

Ovidiu