[okfn-ro] Fwd: evenimente open data day - 20-22 februarie

Silviu Vert silviu.vert at gmail.com
Fri Feb 6 12:43:47 UTC 2015

---------- Forwarded message ----------
From: "Ovidiu Voicu" <ovidiu.voicu at fundatia.ro>
Date: Feb 5, 2015 9:38 AM
Subject: evenimente open data day - 20-22 februarie
To: "Date deschise & guvernare deschisă" <date-deschise at lists.okfn.org>

Spuneam într-un mesaj mai de-acum o lună că pe 21 februarie este Open Data
Day și vom organiza o dezbatere și un hackathon. Între timp, pentru că am
găsit interes la mai multe ambasada, dezbaterea s-a transformat în
conferință, iar la hackathonul din București se adaugă cel organizat de The
Sponge la Cluj. Să sperăm că va fi un week-end fructuos.

Iată câteva informații pentru înscriere:

*20 februarie, conferința Open Data Day*, la Biblioteca Națională.
Programul e aici: http://datedeschise.fundatia.ro/odd2015/

Am rugămintea să confirmați participarea, dacă vreți să mergeți. Fiind o zi
întreagă, cu pauze de masă și cafea, e important să estimăm cât mai bine
numărul de participanți, pentru a nu irosi resurse. Pentru confirmare:

- participare la toate cele 6 sesiuni- transmiterea unui e-mail pe adresa
dorin.chiritoiu at fundatia.ro (Dorin Chirițoiu)

- participarea la una dintre sesiuni- transmiterea unui e-mail cu numele
sesiunii, pe adresa adelin.dumitru at fundatia.ro   (Adelin Dumitru)

Ne dorim să vină cât mai multă lume, dar sala are niște limite, fizice,
încap cam 80 de persoane. Dacă vom depăși numărul de participanți, primii
înscriși vor avea prioritate.

*21-22 februarie, hackathons*

- București: ASE, Facultatea de Cibernetică

- Cluj: TBD

Înscrierile pentru ambele evenimente se fac aici:
http://odd15.datedeschise.ro/

Câteva note despre evenimentul din București:

- Și aici am rugămintea să vă înscrieți, pentru a număra corect necesarul
de pizza. Pentru cei ce vor să vină, dar se vor decide la fața locului la
ce echipă se alătură, am făcut un proiect „gol” care se numește Vreau să
particip, unde se pot înscrie.

- avem și un proiect „City Open Data Index”, unde vrem să verificăm și
actualizăm datele din recensământul orașelor, dar și să discutăm criterii
și moduri de utilizare. Aici nu e neapărat nevoie de cunoștințe de
programare.

- este Open Data Day, dar am vrea să extindem către Open Government. În
practică, asta înseamnă că sunt binevenite idei de aplicații care nu
folosesc neapărat date deschise, dar care ne-ar ajuta să avem orașe și
instituții mai prietenoase

*Indiferent dacă veniți sau nu, va fi de folos dacă distribuiți aceste
informații către prieteni și cunoscuți.*

Toate bune,