[Okfn-se] Skannad pdf till csv?

Rikard Fröberg rikard at morus.se
Thu Apr 10 14:05:40 UTC 2014

Hej! (Är det svenska som gäller på okfn-se eller engelska? ;-) )

Hittade en fråga-svar-tråd på ubuntuforums[1] (har inte provat själv men om
du skickar PDF:en kan jag testa om du vill).

[1] http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=880471

English version: Hi, found [1] at ubuntuforums but have not tried it
myself. If you send the PDF I'd be happy to give it a try.

Cheers/Vänligen

Rikard

--
Rikard Fröberg, Rådgivare offentlig sektor
Morus konsult AB | http://morus.se | rikard at morus.se
0700 - 90 69 64  | 031 385 88 93