[Okfn-se] A new one involved

Alla Rybina alla.rybina at gmail.com
Thu Aug 7 12:29:06 UTC 2014

Dear All,

My name is Alla Rybina. I am a Russian journalist, graduated from 'Global
Journalism' Master Programme at Örebro University and currently living in
Örebro.
I am fascinated by the idea of Open Data, data driven Journalism and I want
to contribute to your community and be in touch.

Hej! Jag heter Alla Rybina. Jag är en rysk journalist, jag tog examen från
Global Journalistik masterprogram vid Örebro universitet och bor i Örebro.
Jag är fascinerad av idén om Open Data, datadriven journalistik och jag
vill medverka med sällskapet och vara i kontakt.

My Facebook profile is here - https://www.facebook.com/alla.rybina.79
Me on LinkedIn -  se.linkedin.com/pub/alla-rybina/27/818/896/sv

Alla Rybina
MA Global Journalism
Örebro, sweden
+46 700194057