[Okfn-se] Kommentar från ekonom efterlyses

Erik Hjärtberg hjartberg at hushmail.com
Mon Jun 2 17:24:15 UTC 2014

Hej!

Jag bloggade i maj om subventioner av Ryanairs flygbiljetter och kom
fram till att skattebetalarna i Västerås subventionerar varje
flygbiljett på den lokala flygplatsen med cirka 132 kronor,
Se:
http://se.okfn.org/2014/05/13/rakna-med-ryanair/

Jag efterlyser kommentarer från någon professionell ekonom. Om
vederbörande anser att uträkningen är korrekt kan jag gå vidare. Om
vederbörande anser att uträkningen inte är korrekt får jag räkna på
något annat sätt.

Har ni några tips på personer jag kan fråga?

Hälsningar,

Erik Hjärtberg

--
Erik Hjärtberg