[Okfn-se] Sortera filer efter siffror i filnamn

Erik Hjärtberg hjartberg at hushmail.com
Tue Mar 10 19:25:28 UTC 2015

Hur ska jag använda Midnight Commander för att sortera filerna efter
siffrorna i filnamnet?

Jag använde givetvis en sökmotor för att hitta en lösning innan jag
skrev till listan den första gången. Hittade inget snabbt svar. Därför
frågar jag. Någon jävla fördel ska det väl finnas med att vara med i en
sådan här grupp?

Erik Hjärtberg

--
Erik Hjärtberg