[Open-science-fi] Tieteen tiedotus ry rahoitushaku OKF / Avoin tiede ?

Leo Lahti leo.lahti at iki.fi
Tue Aug 4 07:08:49 UTC 2015

Terve, eli ehdotin ti klo 11 eikä vastaehdotuksia ainakaan toistaiseksi
tullut. Skypeen tulijat voivat vaikkapa pistää mulle tiedoksi
Skype-tunnarinsa niin järkätään yhteispuhelu.

Yhteistyö Heurekan kanssa on yksi oikein hyvä mahdollisuus. Mulla on
mielessä yksi kaveri joka ehkä voisi olla kiinnostunut hommista, mutta
sitäkin pitää katsoa.

t. Leo