Suprafețele comunelor

Strainu strainu10 la gmail.com
Vin Dec 28 11:56:13 UTC 2012

Salut și sărbători fericite,

În continuarea unui proiect început la seminarul geo-spațial din
toamnă aveam nevoie de suprafețele comunelor din România. Neștiind
exact unde să le cer, am început cu prefecturile, ca să aflu apoi că
unele consilii județene le au online, așa că am scris și tuturor
consiliilor județene. Starea răspunsurilor este disponibilă online, la
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AoKH2det6-DIdFZ6bFo3RzN3M0RxUVJJTDBlMWJXd0E&output=html
(împreună cu linkuri către răspunsurile primite).

Evident că datele nu sunt utilizabile ca atare, dar poate reușim să le
strângem într-un CSV.

Strainu