Re: Suprafețele comunelor

Marina Neagu marina.neagu la gmail.com
Vin Dec 28 12:22:09 UTC 2012

Salut!
Suprafetele comunelor apar si in fisele localitatilor. Fisele acestea sunt
culese de Directiile Judetene de Statistica si ar trebui sa reprezinte
fondul de date pentru BDL - Baza de Date Locale a INS.

Eu pot contribui cu suprafetele comunelor pt Dambovita si Gorj si ma mai
interes si de alte judete - aveti un loc in care sa le strangem pe toate?
Marina