Re: Suprafețele comunelor

Strainu strainu10 la gmail.com
Vin Dec 28 16:35:33 UTC 2012

Bună Marina,

Mulțumesc pentru ofertă. Din câte am văzut, fișele respective sunt
inutilizabile fără extragerea manuală a datelor.

Sper totuși să obținem date într-un format mai bun. Începutul e
promițător, CJ Arad mi-au dat un excel. Am profitat însă de mailul tău
și am trimis cereri și la direcțiile județene de statistică.

Voi centraliza eu în acel google docs linkuri către tot ce primesc -
toate datele sunt de la instituțiile respective, obținute pe legea
reutilizării documentelor publice.

La sfârșit voi încerca să realizez un CSV cu toate datele care să
ajungă la cei interesați. Pentru cei care "nu apucă",  datele vor fi
disponibile și pe Wikipedia.

Strainu

În data de 28.12.2012, Marina Neagu <marina.neagu la gmail.com> a scris: