candidații la parlamentare sunt acum într-un format mai ușor de folosit automat

Octavian Costache octavian.costache la gmail.com
Vin Noi 9 18:07:08 UTC 2012

Salut tuturor,

*Ăsta este un mesaj mai degrabă tehnic.*

Site-ul www.becparlamentare2012.ro este execrabil. Și-atunci pentru că tot
mi-am alocat câteva ore să extrag toți candidații de pe acest site într-un
format ușor de consumat, mă gândesc că asta ar putea fi util și altora.

Rezultatul l-am pus aici
https://github.com/pistruiatul/hartapoliticii/blob/master/www/hp-scripts/candidates_2012_bec.json

Scriptul care crawluiește site-ul BEC este aici
https://github.com/pistruiatul/hartapoliticii/blob/master/python/src/ro/vivi/bec2012/import_candidates.pyîn
caz că cineva găsește erori și vrea să îl modifice și să producă alt
fel
de rezultat.

Dacă folosiți aceste date, ar fi frumos dacă ați pune un link înapoi la
harta politicii. :-) Dar nu e obligatoriu.

Weekend plăcut tuturor,
Vivi.

--
Octavian Costache