Re: candidații la parlamentare sunt acum într-un format mai ușor de folosit automat

Octavian Costache octavian.costache la gmail.com
Mar Noi 13 06:04:16 UTC 2012

FYI, dacă cineva era pe fir aici și a folosit aceste date, să știe că acum
am actualizat scriptul și fișierul după ce am găsit niște mici incosistențe
care rezultau în omiterea câtorva candidați.

Acum datele sunt mai aproape de ideal decât înainte, deși nici acum nu pot
garanta că într-adevăr nu există nici un fel de erori.

Vivi.