Fwd: invitatie Gala ReStart Romania

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mar Noi 13 08:32:46 UTC 2012

Salut

Daca aveti chef vineri seara de o Gala cu proiecte civice, un fursec si
o atentie, hai la Gala Restart Romania.

Nu de alta, dar am si eu un proiect cu care am ajuns in finala (Legi
libere - http://restartromania.techsoupglobal.org/project/legi-libere)
si avem nevoie de sustinere morala (+ 1 SMS din sala).

Detalii mai jos
Bogdan

PS: Feel free to share cu prietenii :-)
PS2: pentru sustinatorii proiectului Legilibere avem maxim 15 locuri,
cind confirmati puneti "o mica notita care sa ne spuna ce echipa sustin."

----

Invitatie

Gala ReStart Romania va avea loc pe 16 noiembrie 2012, incepand cu orele
18:30, la World Trade Center Bucuresti/Pullman Hotel (Piata Montreal,
nr. 10, sector 1, Bucuresti <http://goo.gl/maps/Z0XRK>).

Agenda draft:

18:30 - 19:30- Sosirea invitatilor & interactiune cu proiecte finaliste
ReStart Romania 2012

19:30 - Inceperea galei, discursurile ambasadorilor prezenti la
eveniment, momente din istoria video a competitiei de anul acesta
ReStart Romania

20:00 – Inceperea sesiunii de prezentarea a fiecarui proiect

20:21 - Inceperea sesiunii de vot

20:23 – Finalul sesiunii de vot

20:30 – Acordarea primelor premii

21:00 - Cocktail

*Pentru confirmarile voastre, ale rudelor si ale altor prieteni, va
rugam sa folositi **acest formular de RSVP*
<https://docs.google.com/a/techsoup.ro/spreadsheet/viewform?formkey=dDVsUGVCYUtlNGNyTUlVRF83aXFvQUE6MQ#gid=0>*
sau
adresa noastra de e-mail restart la restart.ro <mailto:restart la restart.ro>*

Nu exista un dress code, ci doar sugestia de a ne imbraca "frumos".

Pentru intrebari suplimentare, suntem la un click distanta.

Pe curand,

Madalina

Coordonator Comunicare

0723 27 54 06