Fwd: sponge - intalnire vineri la 6 la spatiu comun la Victoriei

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mar Apr 2 16:58:17 UTC 2013

Poate intereseaza si pe oameni de pe lista asta.

Bogdan

---------- Forwarded message ----------
From: stefan candea <stefancandea la yahoo.de>
Date: 2013/4/2
Subject: sponge - intalnire vineri la 6 la spatiu comun la Victoriei

Salut primavaratic,

CRJI si Apti au semnat in cele din urma memorandumul ala de folosire a
spatiului vecin cu cyberghost de la victoriei. Semnatura fizica ar trebui
sa o mai puna si ActiveWatch si Geo-spatial.org (si ROSEdu parca?)

daca sunteti de acord, am vrea sa ne intalnim vineri la ora 6 la spatiul
asta pt o incalzire si o discutie despre cum am putea misca usurel Sponge
(am pregatit niste scenarii de lucru cu Andreea, ar trebui sa le discutam;
iar Victor cu Ioana si Andreea cu Alex lucreaza la platforma de comunicare
a Sponge, deja sunt vizibile schimbari online). dati mesaju asta mai
departe la voi in retele, pt cine credeti ca e interesat sa vina la
intalnire.

incalzirea = aducem fiecare niste beri

discutia ar fi legata de modalitati de colaborare in continuare.

Haideti sa ne intalnim in zona Piata Victoriei - intrarea in bloc este
exact linga Subway-ul din Piata Victoriei.

Adresa exacta este:
Șoseaua Nicolae Titulescu Nr 1, Bl A7, SC 4, Et 8, Apt 115

Interfon: 115 (sau 99 - la Cyberghost)

Nu stiu daca functioneaza interfonul - insa daca nu va descurcati sau nu
merge, dati-mi un telefon, mie sau lui Bogdan.

toate bune,
stefan