Fwd: hackaton pe 22.02.2014 (open data day)

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Vin Dec 13 11:40:39 UTC 2013

Salut,

Îmi cer scuze pentru postarea dublă (majoritatea celor care au primit
mesajul inițial sunt deja pe lista asta).

Vă rog să continuați discuția aici. Dacă mai știți oameni interesați de
subiectul acesta rugați-i să se aboneze la listă
https://liste.ceata.org/listinfo/date-deschise

Andrei Cristian Petcu