Open data in programul de guvernare 2013-2016

Strainu strainu10 la gmail.com
Vin Ian 18 14:55:29 UTC 2013

În data de 18 ianuarie 2013, 16:12, Bogdan Manolea /ApTI
<bogdan.manolea la apti.ro> a scris:
> Presupun ca o parte din voi stiu ca in Programul de guvernare 2013 -2016 -
> pag 23 si pagina 26 au aparut si open data si OGP (in zona MCSI0-ului)

Sună bine. Doar să nu fie implementat ca portalul național de date
geospațiale :)

> Am eu un feeling ca chestiile astea sunt cumva si rezultatul eforturilor
> noastre de lobby pt open data. :-)

Thank you Hillary Clinton mai degrabă?

> http://www.gov.ro/upload/articles/117322/program-de-guvernare-2013-2016.pdf

So, cum îi împingem de la spate să se întâmple mai repede în loc de
mai târziu? Bănuiesc că pentru 2013 oricum nu e buget...

Strainu