Open data in programul de guvernare 2013-2016

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Vin Ian 18 15:19:34 UTC 2013

> Thank you Hillary Clinton mai degrabă?

Dap, si Hillary.
In primul rind - cand am zis noastre m-am referit la toti cei de pe
grup. (poate nu am fost clar).

> So, cum îi împingem de la spate să se întâmple mai repede în loc de
> mai târziu? Bănuiesc că pentru 2013 oricum nu e buget...

Cred ca trebuie "sa-i intepam" :-) continuu - Andra deja a inceput
http://soros.ro/ro/comunicate_detaliu.php?comunicat=213
:-P

Apoi - mie mi se pare buna ideea acelui departament din subordinea PM.
Cred ca ar trebui sa-l vedem live cit mai curind si sa incercam sa
"building bridges" cu el.
As mai zice si altele - dar arhiva listei e publica (ceea ce inseamna
ca o s-o indexeze google) asa ca trebe sa ma abtin.

Stiu insa ca Vasile o sa organizeze o masa rontunda pe tema open data
in Feb, care o sa fie cu invitatie deschisa.
Poate profitam si fie inainte, fie dupa mai facem o intalnire f2f in
care se pot discuta concret unele chestiuni.

Bogdan