Chestionar pentru platformă electronică de politici publice

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Mie Iul 31 08:53:14 UTC 2013

În 2013-07-31 11:38, Tiberiu C. Turbureanu a scris:
> Salut,
>
> În cazul în care reprezentați o organizație interesată „în
> participarea la programe de formare și instruire privind politicile
> publice pe o platforma educationala online”, vă invit să completați
> următorul chestionar și să mi-l trimiteți înapoi completat.

Alternativ, se poate completa chestionarul din LimeSurvey [1].

1. http://moodle.ro/chestionare/index.php/347822/lang-ro

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/inscrieri)