Fwd: Date libere de la guvernul brazilian

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Vin Iun 21 07:36:39 UTC 2013

Am discutat și eu cu Marcus despre asta. Marcus fost surprins că Radu
Puchiu știa de CKAN dar nu cred că va fi folosit și în România. Am așa o
presimțire că prima instanță românească va fi instalată pe un server al
Fundației Ceata :)))

Andrei