Re: Din ZF de astazi - VENITURILE ȘI CHELTUIELILE FIECĂRUI ORAȘ ȘI COMUNĂ DIN ROMÂNIA

Marina Neagu marina.neagu la gmail.com
Mie Iun 26 19:15:35 UTC 2013

gasiti serii de timp 2003 - 2012 (*.xls, situatie pe fiecare UAT din tara)
pe www.­dpfbl.­mai.­gov.­ro <http://www.dpfbl.mai.gov.ro/>  - e picat acum
site-ul, vad, dar in general merge, ultima data l-am accesat sapt trecuta.

2 probleme insa:
- fluctuatiile de venituri/cheltuieli (si ajustari de cap de tabel) uneori
se datoreaza multelor modificari in codul fiscal si in alte legi relevante
deci nu sunt neaparat legate de vreun demers intentionat din partea
autoritatii locale.
- nu stiu despre voi, dar e ff greu de destelenit un asemenea excel. eu am
avut pana acum intalniri cu persoane binevoitoare si de la minister si de
la o directie de finante publice locale si tot nu i-am dat de cap. n-am
renuntat insa, asa ca daca sunt persoane dintre voi interesate sa exploreze
aceste valoroase baze de date, sa tinem legatura.

Marina