Re: Din ZF de astazi - VENITURILE ȘI CHELTUIELILE FIECĂRUI ORAȘ ȘI COMUNĂ DIN ROMÂNIA

Strainu strainu10 la gmail.com
Mie Iun 26 21:03:30 UTC 2013

În data de 26 iunie 2013, 23:20, Alex Morega <alex la grep.ro> a scris:
> Ok, uite două propuneri concrete:

Cred că trebuie să te apuci de programat Alex :P

> 1. Aș vrea să aflu dacă se corelează în vreun fel bunăstarea unei comune (de exemplu finanțări din fonduri europene) cu culoarea politică a primarului. Pentru asta pare să fie utilă coloana 11, "sume primite de la UE/alți donatori...", nu?
>
> 2. Aș mai vrea să aflu despre cheltuielile pentru sănătate (se corelează cu sănătatea locuitorilor? sau cu vreo sursă cunoscută de boli, cum ar fi industrie chimică?) și pentru educație (se corelează cu rezultatele elevilor?). Datele sunt în coloanele 28 și 29, nu?

Ai pe undeva rezultatele pe comună la examenele naționale? În
political colours era numărul de absolvenți, dar asta ți-ar spune doar
căt de "productiv" e sistemul și cred că o să afli că există economii
de scară (adică pentru orașele mari, raportul absolventi/sumă e mai
mare).

> Sună rezonabil? :)

Până la analize avansate, eu aș vrea să știu ceva mai simplu: dacă
vreau un singur număr, bugetul uat-ului, ce ar trebui să pun,
veniturile sau cheltuielile?

Strainu

P.S. A, și nu pune cineva sirutele acolo? :P