Test

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Mar Oct 29 19:36:14 UTC 2013

Salut,

În 2013-10-29 21:23, Ioan Fericel a scris:
> Încerc de câteva zile, de când am descoperit această listă, să
> mă abonez (pe pagina https://liste.ceata.org/listinfo/date-deschise
> [1] )
>
>  și nu primesc niciun mail de confirmare.

Probabil e pus automat în dosarul de mesaje nesolicitate. Te rog să
verifici și acolo.

>  Acesta e un test, poate mi se permite să postez și așa.

Răspunsurile tale ajung și fără să fii abonat, dar nu vei primi
răspunsurile celorlalți prin poștă electronică.

Mulțumesc,

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)