evenimente open data day 2015 (21 februarie)

Victor Nițu victor la thesponge.eu
Sâm Dec 20 21:11:07 UTC 2014

On 12/20/2014 05:20 PM, Ovidiu Voicu wrote:
> Salut,
>

> Știu că suntem încă în 2014, dar nu pot să plec în vacanță fără să arunc un buzdugan în anul următor. Nu de alta, dar la masa de Crăciun vin idei bune :)

Vacanță deci? Enjoy! Cine știe ce ne pregătește începutul lui 2015, avem nevoie
de forțe proaspete și omuleți harnici și odihniți :-)

> În 2015, Open Data Day va fi sâmbătă 21 februarie. Am văzut că în diverse locuri lumea se pregătește să organizeze evenimente și vrem să fim în rândul
lumii. Iată două idei pentru România:

[...]
> Acestea sunt doar câteva idei și cred că pot să mai vină și altele. De aceea m-am gândit să trimit acest mesaj să invit la discuție. De asemenea, e
bine de știut din timp dacă sunt și alte evenimente organizate, în București sau
în alte orașe, să le coordonăm.

Avem un loc în care să postăm evenimentele viitoare? Ceva platformă / document
care să centralizeze, mă refer. N-ar fi absolut necesar, doar util și accesibil.

Plusez cu o idee pe care o vom aplica noi la anul de ODD: The Sponge Media
Innovation Lab va organiza în 2015 un eveniment la Cluj. În urma observațiilor
făcute „pe teren”, am observat că sunt suficienți doritori, plus că mai schimbăm
și noi lista de participanți cu ocazia asta (și poate atragem noi entuziaști).

Dacă vrea cineva să pună umărul, direct sau indirect, să lase un mesaj în
contact la thesponge.eu, sau aici pe listă, cum crede de cuviință.

Cumva tangențial cu subiectul, ediția din februarie 2015 va marca un an de
evenimente pe date deschise în România, am dreptate? Nu-mi amintesc de nimic
înainte de odd14.datedeschise.ro, vă rog să-mi dați peste nas dacă greșesc :-)

> Sper să participe cât mai multă la discuție și evenimente. Între timp, sărbători liniștite!

Asta dacă avem liniște, noi încă lucrăm cu drag și spor! :-D

Cheers!

--
Victor Nițu
IT Development and Operations