hacaton 22feb - chestiuni tehnice

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Mie Ian 15 15:55:15 UTC 2014

Salut,

Am făcut o tabletă cu resurse pentru ODD. Cred că e important să
interacționăm și cu alți organizatori din alte părți, poate ne dau idei :)

Lectură plăcută și editați cu încredere :)

http://tableta.ceata.org/p/organizare-open-data-day2014-bucuresti

Andrei Petcu