RE: [OT și nu prea] Comentarii critice, vă rog...

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Joi Ian 16 20:51:48 UTC 2014

Hm, e vorba despre bibliotecari cu solide cunoștințe tehnice, în particular de baze de date, nu? Că dacă este vorba de bibliotecarul clasic, cu o formare mai degrabă umanistă, textul e criminal.

Altfel, ideea mi se pare excelentă. Aș vrea să văd bibliotecile noastre gândind așa!

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Dan Matei
Sent: Thursday, January 16, 2014 10:23 PM
To: DateDeschise
Subject: [OT și nu prea] Comentarii critice, vă rog...

Seară bună

O prezentare destinată - în principiu - bibliotecarilor:

https://docs.google.com/file/d/0B33eKhOVEE6-VGc2cExYRXV4STQ/edit?pli=1

Se cheamă „Înregistrările de autoritate ca date interconectate: un experiment autohton”.

Niște ochi critici mi-ar fi de mare trebuință.

Vă rog... (nu e prea lung, și are și poze).

Mersi,

Dan Matei