Scurta descriere hackathon 22n- 23 februarie

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Vin Ian 17 10:18:57 UTC 2014

Salut,

Toate proiectele vor participa. Fiecare participant va alege din ce
echipă va face parte. Probabil vor veni oameni la eveniment doar să afle
ce se întâmplă și ce e un hackaton. Așa a fost și la Open Media Challange.

Așteaptă totuși să avem domeniul funcțional și apoi popularizează
evenimentul. Bogdan a schimbat DNS-ul dar văd că încă nu s-a propagat.

PS: Îmi place textul, Andra :)

Andrei