Scurta descriere hackathon 22n- 23 februarie

Bogdan Manolea bmanolea la gmail.com
Lun Ian 20 12:24:14 UTC 2014

Buna Victor - sunt inca plecat - la arad astazi,

Dar nu stiu ce vrei sa fac in formularul ala de 2 lei de la rotld de modificare de ns - daca vrei iti dau acces direct la el.

Bogdan

-- mesaj original --
Subiect: Re: Scurta descriere hackathon 22n- 23 februarie
De la: Victor Nițu <vnitu la ceata.org>
Data: 20.01.2014 11.45

On 01/17/2014 12:18 PM, Andrei Cristian Petcu wrote:
> Salut,
>
> Toate proiectele vor participa. Fiecare participant va alege din ce
> echipă va face parte. Probabil vor veni oameni la eveniment doar să afle
> ce se întâmplă și ce e un hackaton. Așa a fost și la Open Media Challange.
>
> Așteaptă totuși să avem domeniul funcțional și apoi popularizează
> evenimentul. Bogdan a schimbat DNS-ul dar văd că încă nu s-a propagat.

Noutăți despre platformă:

* am făcut template-ul pentru eveniment, e unul simplu și funcțional,
bazat pe Zurb Foundation [1]
* azi voi scrie codul pentru componentele principale, și voi publica
textul cel puțin
* sunt șanse ca înscrierea să mai dureze 1-2 zile maxim

[1] http://foundation.zurb.com/

Bogdan a actualizat înregistrările DNS ale domeniului, dar ceva e greșit
acolo. Serverul nostru răspunde la datedeschise.ro, dar datedeschise.ro
nu îl interoghează. Probabil e o eroare în configurarea ns-urilor de la
registrar, am să îl rog pe Bogdan să reverifice dacă totul e în regulă
acolo.

Dacă totul merge bine, azi-mâine vom avea ceva sus, la care vom putea
face trimitere pentru detalii, înscriere etc.

Voi reveni cu detalii pe măsură ce avansez cu implementarea.

--
Victor Nițu
Director tehnic, Fundația Ceata

772B 3AD9 007D A980 330F BDCE 03EF 1B1B F206 F2FC