[OT și nu prea] Comentarii critice, vă rog...

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Vin Ian 24 13:25:28 UTC 2014

On 24.01.2014 14:36, Dan Matei wrote:
> [...]

Hmm... poate m-am pripit să judec .NET-ul. Mono încă pare viu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mono_%28software%29#History

Am citit destul de multe știri cu proiecte care renunță la Mono. În
general trend-ul e spre QT. Microsoft a renunțat la Silverlight, a
început să primească PHP pe serverul lor IIS și distribuții GNU/Linux în
Azure. Pur și simplu am legat mai multe informații și am tras o concluzie.

Poate m-am grăbit să judec .NET-ul și încă nu e mort dar eu nu văd un
viitor foarte vesel pentru el. Din câte știu sunt totuși niște probleme
de compatibilitate între .NET și Mono. Poate mă înșel.

Andrei Petcu