Scurta descriere hackathon 22n- 23 februarie

Strainu strainu10 la gmail.com
Mie Ian 29 10:01:45 UTC 2014

Salut,

Eu văd doar un placeholder la adresa respectivă. Există în momentul de
față vreun ETA pentru lansarea site-ului?

Strainu

În data de 20 ianuarie 2014, 11:34, Victor Nițu <vnitu la ceata.org> a scris: