voluntariat pentru dezvoltarea OS in mediul guvernamental

Dan Matei Dan la cimec.ro
Mie Iun 25 12:04:43 UTC 2014

-----Original Message-----
From: Andrei Nicoara <andrei.nicoara la anse.ro>
Date: Wed, 25 Jun 2014 14:34:55 +0300

> Speram ca acesta sa fie un prim pas din lungul drum al colaborarii mediului
> guvernamental cu comunitatile tehnice atat pentru data.gov.ro cat si pentru
> alte implementari open source in mediul guvernamental. Vom descoperii
> impreuna cele mai bune practici pentru atingerea acestui scop.  Sunteti cu
> totii invitati, voi si prietenii vostri, sa va alaturati acestui demers.

Mă bucur de ce citesc.

Mai ales că am temeri de „sustenabilitate”. Ce se va întâmpla când cade Governu' și următorul vă zvântură de pe acolo ?

Dan

Dan Matei
director, Direcția Patrimoniu Cultural Mobil, Imaterial și Digital [Movable, Intangible and Digital Heritage Department] (aka CIMEC)
Institutul Național al Patrimoniului [National Heritage Institute], București [Bucharest, Romania]
Piața Presei Libere nr. 1, CP 33-90
tel. 0725 253 222, (+4)021 317 90 72; fax (+4)021 317 90 64, www.cimec.ro