Hackathon open data 31 mai 2014

oprea.luci la gmail.com oprea.luci la gmail.com
Joi Mai 29 14:23:46 UTC 2014

Buna tuturor,

Interesant anuntul in contextul in care se vorbeste despre date deschise
dar se utilizeaza tehnologii inchise.
Eu ca utilizator de linux, nu pot sa ma inscriu deoarece participarea
este conditionat de faptul sa am instalat pe laptop Visual Studio, s,i
opt,ional SQL Server + SQL Management Studio.

Credeam ca s-a depasit mentalitatea de a se lucra numai cu aplicatii
derivate din MS.

Multumesc,
Lucian

Lucian Oprea