Lansare - Coalitia pentru date deschise 29 mai

Andra Bucur andra.bucur la fundatia.ro
Vin Mai 30 12:04:14 UTC 2014

Salut Miruna,

Mă bucur că mi-ai scris pentru că nu am apucat să te mai prind după
eveniment.

Cu privire la expertiză, am stabilit deocamdată să fie o înscriere
individuală. Astfel, te rog să îmi trimiți câteva rânduri despre expertiză
și datele de contact care dorești să îți apară publice. La fel și pentru
colegii tăi care vor să facă parte din tabelul cu experți.

Referitor la susținerea Coaliției, la mijlocul lunii va avea loc o întâlnire
a organizațiilor membre ale Coaliției și atunci vom discuta despre lucrurile
punctuale precum: modul de intrare în Coaliție, dacă se adresează doar
organizațiilor neguvernamentale și cum putem să implicăm și mediul business.
. În principiu, în proiect Coaliția este o umbrelă a societății civile, dar
este clară importanța implicării mediului de afaceri. Așadar, îți voi scrie
după dezbaterea democratică:).

Ne auzim curând!

Un weekend excelent,
Andra.