Recensamantul local al datelor deschise

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Mar Sep 23 18:24:57 UTC 2014

Salut,

Redeschid acest subiect de discutie, deoarece intre timp am reusit sa facem
un mic sprint pentru adaugarea primelor orase
<http://ro-city.census.okfn.org/> in recensamant (multumesc Andra si
Ovidiu!) si am inceput un ghid <https://pad.okfn.org/p/HAui3bgYxL> pentru
adaugarea datelor.

Va invit sa contribuiti la recensamant cu date din orasele pe care le
cunoasteti mai bine si sa-l promovati printre alti potentiali voluntari
(Ovidiu a scris un call to action
<http://datedeschise.fundatia.ro/ajuta-la-city-open-data-census/> foarte
bun).

Multumesc,