Portalul declaratii.integrate.eu

stefan candea stefancandea la yahoo.de
Mie Sep 17 09:57:53 UTC 2014

salve,

legatura corecta catre portal este http://declaratii.integritate.eu/home/navigare/cautare-avansata.aspx

Andra, trimite-l pe Marko spre Sponge sau trimite-mi contactul lui

poate ne intalnim cand vine la o prezentare a lui si a noastra (noi avem oricum in fiecare joi din saptamana, la ora 4, doua prezentari de 15 minute fiecare, in care fiecare prezinta la ce lucreaza si pe ce are nevoie de colaboratori)

sau poate sa vina pe 1-2 noiembrie cand planuim un hackathon

intr-adevar, ar fi o directie foarte buna reorganizarea independenta a declaratiilor de avere

toate bune,

Stefan Candea, tel: +4 0740 309 073, Bucuresti - Romania

6896 B96C 7266 E471 83B9 BC2A 0C46 93F7 5EB9 7FB7

Romanian Centre for Investigative Journalism: crji.org
Sponge - The Media Innovation Lab: thesponge.eu
The Black Sea magazine: theblacksea.eu

Member of: International Consortium for Investigative Journalism
Nieman Fellow '11 @ Harvard University: http://nieman.harvard.edu