hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Joi Feb 19 10:49:05 UTC 2015

Salutare tuturor,

Mărturisesc că sunt și eu surprins – foarte plăctut! - de câte proiecte s-au înscris la Hackathonul din acest week-end:

http://odd15.datedeschise.ro/bucuresti/proiecte

Chiar dacă este Open Data Day, nu sunt neapărat cu date deschise, dar toate sunt cu guvernare deschisă.

Multe dintre ele vin dinspre zona civică și caută programatori care să participe la implementarea lor. Știu că pe aici sunt mulți programatori care citesc mesajele, deci m-am gândit să vă aduc aminte de eveniment.

Dacă aveți timp 5 minute să aruncați un ochi pe lista de idei, poate vă inspiră ceva.

Toate bune,