hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Joi Feb 19 10:59:23 UTC 2015

Și eu am bătut toba cât am putut.

Da, e fain ce este acolo. Abia aștept să ne vedem cu bine.

Spor în toate,

Constantinescu Nicolaie
Information Architect
http://www.kosson.ro