hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Vasile Craciunescu vasile la geo-spatial.org
Mie Feb 25 09:17:58 UTC 2015

Pentru locul 2 vom pune în curînd setul preliminar de date și în 10-14
zile vom anunța o aplicație care va permite comunității să ne ajute în
corectarea/completarea hărții.

Cele bune,
Vasile