hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Mie Feb 25 15:03:16 UTC 2015

Iar eu am vorbit cu GS1 sa le ofere suportul lor fetelor cu proiectul cu
produsele traditionale. Probabil daca produsul va avea cod de bare va fi
scanabil cu telefonul si se va deschide direct pagina din catalog.