evenimente open data day 2015 (21 februarie)

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Dum Ian 25 20:47:21 UTC 2015

Salut,

Referitor la platforma care sa centralizeze evenimentele (trecute si
viitoare), propun acest timemapper (am adaugat 2 evenimente ca exemplu):

http://timemapper.okfnlabs.org/okfnro/open-data-timeline-for-romania

Evenimentele pot fi adaugate folosind acest formular:

https://docs.google.com/forms/d/1MJniMJ6AHPGb7Jia__ahB23nsh9FtWMUOrB7Xshitdg/viewform

Toate evenimentele pot fi vizualizate in format tabelar si descarcate de
aici:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xjBpJk9IbbRu9wjuLgCff40GKh6UYPlM47OvoQWsL6I/edit?pli=1#gid=352017004

Timemapper-ul poate fi vizualizat in forma independenta (primul link) sau
integrat intr-un site web (de exemplu, in pagina de evenimente a Open
Knowledge Romania):

http://ro.okfn.org/evenimente/

Referitor la Open Data Day, in cadrul workshopului/conferintei as putea sa
ma implic pe partea de open data si de open access.

O saptamana usoara!

Silviu